نکاتی برای انتخاب بوت و نیم بوت زنانه

نکاتی برای انتخاب بوت و نیم بوت زنانه

ما با زنانی برخورد کرده‌ایم که به هیچ وجه بوت نمی‌پوشند زیرا احساس ناراحتی به آن‌ها القا می‌کند، گرچه این احساس واقعی نیست. اگر به دستورالعمل‌های زیر پایبند باشید، نیم بوت یا بوت مناسبی پیدا خواهید کرد که کاملاً به پای شما می‌آید. اگر نمی‌دانید هنگام زمستان چه کاری باید انجام دهید، جستجوی یک جفت بوت یا نیم بوت چرم عالی می‌تواند مشکل را حل کند. گاهی اوقات، ما می‌توانیم از خرید چیزی به راحتی صرف نظر کنیم، زیرا نمی‌دانیم به کار می‌آید یا خیر. ما با زنانی برخورد کرده‌ایم که به هیچ وجه بوت نمی‌پوشند زیرا احساس ناراحتی به آن‌ها القا می‌کند، گرچه این احساس واقعی نیست. اگر به دستورالعمل‌های زیر پایبند باشید، نیم بوت یا بوت مناسبی پیدا خواهید کرد که کاملاً به پای شما می‌آید.

نکاتی برای انتخاب بوت و نیم بوت زنانه

بوت و نیم‌بوت‌ زنانه در ابعاد، سبک‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود است. هنگام خرید یک جفت بوت یا نیم‌بوت، وسوسه انگیز است که یک جفت بخرید که فکر می‌کنید کاملاً با لباس شما مطابقت دارد و در نگاه اول به شما احساس خوبی می‌دهد. برای اطمینان از دریافت این که برای مدت طولانی آن‌ها را دوست خواهید داشت. ما لیستی از مواردی که قبل از خرید بوت و نیم‌بوت باید در مورد آن‌ها فکر کنید را جمع آوری کرده‌ایم.

انتخاب مواد مهم است

انتخاب مواد گرم از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود. تعیین اینکه آیا محصول به درستی تولید شده، به درستی برش داده شده و مونتاژ شده است یا خیر، نیز مهم است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مواد می‌توانند آب و هوای سخت را تحمل کنند. یکی از مواد مورد استفاده در بوت‌های این فصل چرم است. با این حال، می‌توانید چرم مصنوعی بخرید که آن‌ها نیز خوب به نظر می‌رسد. همچنین خرید چرم مصنوعی به این معنی است که شما مجبور نیستید برای آن پول زیادی خرج کنید اما در نظر داشته باشید که چرم طبیعی در صورت نگهداری مناسب طول عمر بیشتری دارند، 

بررسی کنید که اندازه پاهایتان باشد

هنگام خرید یک جفت نیم بوت، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. همانطور که گفتیم مهم است که نیم‌بوت‌های مناسب و متناسب با نیاز خود تهیه کنید و باید به درستی جا بیفتند و راحت باشند. در غیر این صورت، آن‌ها زمان زیادی را در کمد شما می‌گذرانند و شما پول خود را هدر خواهید داد.

کفش‌هایی که به درستی مناسب پای شما نیستند منجر به تاول‌ها وعدم تعادل شما می‌شوند و باعث استرس غیرضروری روی پاها و پشت شما می‌شوند. قبل از خرید یک جفت بوت با پوشیدن همان جورابی که تصور می‌کنید با بوت یا نیم بوت خود می‌پوشید، آن را امتحلان کنید تا مطمئن شوید که متناسب است. قبل از بررسی تناسب انگشتان پا ابتدا تناسب مچ پا را بررسی کنید.

سپس در اطراف مغازه قدم بزنید تا لغزش‌ها را بررسی کنید. اگر کفش‌ها را آنلاین می‌خرید، به دنبال راهنمای اندازه و جداول تبدیل بگردید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید تا اندازه‌های پای خود را تعیین کنید. از آن‌جایی که ممکن است یک پا بیشتر از پای دیگر باشد، هر دو پا را اندازه بگیرید و کفشی را انتخاب کنید که با پای بزرگتر مناسب باشد.

ارتفاع پاشنه را در نظر بگیرید

داشتن یک پاشنه مناسب، حتی پاشنه کوچک، برای مجالس رسمی زیبا به نظر می‌رسد. ممکن است به دنبال بوت و نیم‌بوت‌های پاشنه بلند نباشید، آن‌ها نیز فوق العاده هستند. بسیاری از شما کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشید، مهم است که ارتفاع پاشنه خود را در نظر بگیرید و در مورد شرایطی که می‌توانید بوت یا نیم‌بوت خود را بپوشید فکر کنید. به عنوان مثال، بوت و نیم‌بوتی ایده آل است که بدون از دست دادن قدم، احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

از خریدن بوت و نیم‌بوت‌هایی با پاشنه بیش از حد بلند یا پاشنه صاف خودداری کنید. هر یک از این موارد افراطی از تطبیق پذیری کفش شما می‌کاهد. در عوض، پاشنه‌ای را انتخاب کنید که یک تا دو اینچ ارتفاع داشته باشد و ثابت باشد. این به شما این امکان را می‌دهد که بوت یا نیم‌بوت‌های خود را تقریبا با هر نوع لباسی ست کنید و تقریباً برای هر فعالیتی از آن استفاده کنید.

بوت و نیم بوت زنانه

عملکرد بوت یا نیم‌بوت باید مفید باشد

بوت‌هایی که در پایان روز می‌پوشید باید مفید باشند. اگر راه رفتن برای شما سخت است، آن را کنار بگزارید، عملکردی بودن حیاتی است. فریفته جذابیت یک جفت بوت یا نیم بوت شیک نشوید. این واقعیت که آن‌ها برای همه کاربردی هستند یک تناقض است. در نظر بگیرید که سبک زندگی شما چیست. اگر به همه جا سفر میکنید، به یک نیم بوت مناسب برای حمایت از قوس زیرپایی خود نیاز دارید. بوت ایده آل ممکن است ظریف و معقول به نظر برسد، اما ممکن است برای استفاده روزانه مناسب نباشد.

به کمد خود نگاه کنید

نیم بوت‌ها معمولا همه کاره هستند و با یک لباس مناسب به زیبایی ست می‌شوند. از آنجایی که بوت و نیم‌بوت‌های چرم در حال حاضر در رنگ‌های مختلف، علاوه بر قهوه‌ای و مشکی، و با طول‌های مختلف در دسترس هستند، مخلوط کردن و هماهنگ کردن آن‌ها قبل از خرید (حتی در ذهن شما) ایده فوق‌العاده‌ای است. کمد خود را بررسی کنید تا سبکی که با لباس فعلی شما بهترین تناسب را دارد انتخاب کنید.

فصل را در نظر بگیرید

مانند لباس‌ها، مدل‌های خاصی از بوت و نیم‌بوت‌های زنانه برای پوشیدن در فصل خاصی توصیه می‌شود. آن‌ها معمولاً گرم هستند و بنابراین در فصل زمستان بهترین هستند، اما بیشتر شرکت‌ها در حال تولید بوت‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را در طول فصل‌های سرد پوشید. اگر قصد خرید یک جفت برای فصل خاصی را دارید، باید یکی را انتخاب کنید که نیازهای شما مانند گرما و زیره برای کشش را برآورده کند.

رنگ مناسب انتخاب کنید

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که ما انتخاب می‌کنیم این است که چه رنگی کفش بپوشیم. اکثر ما به سمت بوت و نیم‌بوت‌های قهوه ای یا مشکی جذب می‌شویم زیرا آن ها ایمن‌ترین و بهترین رنگ‌هایی هستند که تقریباً با همه چیز می‌توان پوشید. رنگ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و زمانی که می‌خواهید تغییری ایجاد کنید، نیازی به انتخاب یک رنگ معمولی نیست.

اگر بوت‌هایتان را با دامن می‌پوشید، مطمئن شوید که خط سجاف آن درست بالای قسمت بالایی بوت قرار دارد. این نشان می‌دهد که بوت‌ها متناسبند. اگر جوراب شلواری می‌پوشید، رنگ آن را با کفش‌ها هماهنگ کنید نه دامن. این کار از شکسته شدن ناخوشایند رنگ در مچ پا جلوگیری می‌کند.

نوع چرم بوت و نیم‌بوت مهمترین موضوع است

بهتر است به دنبال پوست گاو واقعی باشید. یافتن پوست گاو ممکن است به چند دلیل سخت‌تر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد. اول اینکه چرم مصنوعی روز به روز بهتر می‌شود و گاهی اوقات تشخیص اینکه چرم گاوی اصیل نیست سخت است، در مقاله مقایسه چرم طبیعی و مصنوعی میتوانید کمک بگیرید. دوم، چرم کشورهای دیگر اغلب از پوست گاو ساخته نمی شود. ممکن است از پوست خرگوش، حیوانات وحشی، گاومیش آبی یا حتی سگ و گربه تهیه شود.

در حالی که پوست گاومیش آبی یک چرم بسیار قوی و آب گریز می‌سازد، ضخیم و سفت است و بیشتر برای وسایل زینتی مناسب است تا کفش. پوست خرگوش برای کفش، به جز دمپایی مناسب نیست.

استفاده از پوست گربه و سگ برای پوشاک در جامعه متمدن منفور و غیرقابل قبول است. به این دلایل، هنگام خرید بوت و نیم بوت و سایر کالاهای چرمی باید همیشه به دنبال برچسب "چرم گاوی اصل" باشید.

پوست گاو اصیل را می‌توان با صابون زین تمیز کرد و با روغن نباتی یا روغن راسو روغن کاری کرد تا برای سال‌ها و نه دهه‌ها، انعطاف پذیر، قوی و مقاوم در برابر آب بماند. برای پوست گاو واقعی کمی بیشتر هزینه خواهید کرد، اما این سرمایه گذاری است که ارزش هزینه اضافی را دارد. تفاوت چرم گاو و چرم بز را میتوانید در مقالات ما بخوانید.

نظرات (0)

نظر خود را ثبت نمایید

نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.
برترین برندها

ارائه دهنده برترین محصولات چرمی.

ارسال به سراسر ایران

امکان خرید و ارسال سفارشات به سراسر ایران

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق دروازه پرداخت شاپرک

خرید ایمن

دارای نماد اعتماد الکترونیک

پشتیبانی آنلاین

امکان مشاوره با پشتیبانان در هنگام ثبت سفارش