چه اکسسوری‌هایی را می‌توانید با لباس چرم بپوشید

چه اکسسوری‌هایی را می‌توانید با لباس چرم بپوشید

شما می‌توانید لباس‌های چرمی را در رنگ‌ها، طرح‌ها و ‌مدل‌های مختلف پیدا کنید. با این حال، همه آن‌ها از چرم ساخته شده‌اند.

معرفی 7 اکسسوری مناسب لباس چرم

اگر قصد دارید یک لباس چرمی انتخاب کنید، ممکن است بخواهید آن را با اکسسوری زیبا‌تر کنید. اکسسوری مناسب می‌تواند جذابیت ظاهری لباس چرمی شما را افزایش می‌دهد و در عین حال به شما امکان دهد از این لباس شیک نهایت استفاده را ببرید. در ادامه این مقاله خواهیم گفت دقیقاً چه اکسسوری‌هایی را می‌توانید با لباس چرمی پوشید؟

شلوار ساق یا لگ

بسیاری از خانم‌ها با لباس‌های چرمی شلوار ساق دار می‌پوشند. شلوار ساق یا لگ‌ معمولاً همراه با دامن یا پیراهن پوشیده می‌شوند. آن‌ها از دهه 1950 وجود داشته‌اند. در آن زمان، شلوار جین به یک انتخاب محبوب در بین لباس‌های زنانه تبدیل شد. بسیاری از زنان هنگام انجام یوگا، ایروبیک و سایر فعالیت‌های بدنی از شلوار جین استفاده می‌کردند.

می‌توانید یک لباس چرمی را با یک جفت ساق شلواری ست کنید. هنگام پوشیدن یک لباس چرمی، نگاه‌ها بعد از لباس چرمی به سمت ساق پاها کشیده می‌شود. ساق شلواری‌ها، پاهای شما را می‌پوشانند و هر کدام در یک یا چند رنگ جدید وجود دارند که ظاهری زیبا به لباس چرم شما می‌دهند. در عین حال، ساق پاها را در ماه‌های سرد زمستانی گرم نگه می‌دارد.

مچ بند

بسته به استایل شخصی خود، ممکن است بخواهید لباس چرمی خود را با یک مچ بند ست کنید. مچ بندها در اصل دستبندهایی هستند که دارای بند قابل تنظیم می‌باشند. می‌توانید یک مچ بند را دور مچ دست چپ یا راست خود ببندید و پس از آن می‌توانید آن را سفت کنید تا به درستی در جای خود قرار بگیرد. با یک مچ بند می‌توانید ظاهر لباس چرمی خود را تکمیل کنید.

مچ بند بسته به نوع آن در رنگ‌های مختلف موجود است. برای یک لباس چرمی، معمولاً بهتر است یک مچ بند را انتخاب کنید که از چرم ساخته شده باشد. مچ بندهای چرمی با جنس چرمی لباس‌ها، ست زیبایی را به وجود می‌آورند. با انتخاب یک مچ بند از همان جنس لباس چرمی خود، استایل زیباتری ایجاد خواهید کرد در حالی که از زیبایی چرم واقعی بهره می‌برید.

کیف دستی

شاید با ارزش‌ترین و کاربردی‌ترین اکسسوری برای پوشیدن با لباس چرمی، کیف دستی باشد. کیف‌های دستی به عنوان اکسسوری اصلی برای اکثر لباس‌های زنانه شناخته شده اند. چه قصد دارید یک پیراهن و شلوار جین بپوشید یا یک لباس چرمی با ساق شلواری، ممکن است بخواهید لباس خود را با یک کیف دستی تزیین کنید.

کیف کلاچ یک لوازم جانبی ذخیره سازی شخصی کوچکتر است که با استفاده از گیره به کیف دستی آویزان می‌شود. کلاچ با کیف دستی یکی نیست. تمام کیف کلاچ‌ها دارای یک گیره در بالا هستند که می‌توانید از آن برای باز و بسته کردن آن‌ها استفاده کنید. با توجه به اندازه کوچک آن‌ها، ممکن است بخواهید یک کیف کلاچ نیز در کیف دستی خود حمل کنید.

اکسسوری مناسب لباس چرم

گردنبند

همیشه می‌توانید یک لباس چرمی را با گردنبند ست کنید. گردنبند متناسب با اکسسوری‌های زنانه طبق روند مد است. شما می‌توانید تقریباً هر لباسی را با گردنبند ست کنید و لباس چرمی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پوشیدن گردنبند مناسب، ظاهر لباس را مشخص‌تر می‌کند و توجه مخاطب را به یقه شما جلب می‌کند.

به خاطر داشته باشید که برخی از لباس‌های چرمی برای گردنبند مناسب‌تر از بقیه هستند. لباس‌های چرمی مختلف یقه‌های متفاوتی دارند. یقه، دهانه بالای لباس چرمی است. اگر خیلی بسته باشد، ممکن است گردنبند شما را پنهان کند اما یک یقه باز، گردنبند شما را نمایش می‌دهد. اگر قصد دارید آن را با گردنبند تزئین کنید، یک لباس چرمی با یقه باز انتخاب کنید.

کمربند

می‌توانید یک لباس چرمی را با کمربند مناسب ست کنید. بسیاری از بانوان تصور می‌کنند که کمربندها را فقط باید با شلوار بپوشند. از این گذشته فکر می‌کنند، کمربندها برای محکم کردن شلوار طراحی شده‌اند تا از کمر شما نیفتند. در حالی که همیشه می‌توانید یک کمربند را با شلوار بپوشید، اما می‌توانید یک کمربند را با یک لباس چرمی نیز بپوشید.

برای ست کردن یک لباس چرمی با کمربند، کافی است آن را دور کمر خود بپیچید. کمربندهای چرمی در طول‌های مختلف موجود است. برای یک استایل کامل‌تر، یک کمربند به دور کمر خود ببندید تا مقداری از لباس چرمی شما را بپوشاند. در برخی موارد کمربندهای چرمی مناسب برای استفاده با لباس طراحی شده‌اند.

کفش پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه بلند را می‌توان یک اکسسوری در نظر گرفت و وقتی همراه با یک لباس چرمی درنظر گرفته شوند، به خوبی ست می‌شوند. هیچ قانونی وجود ندارد که بگویید باید نوع خاصی از کفش را با لباس چرمی بپوشید. برخی از زنان انواع مختلف کفش را نسبت به دیگر وسایل اکسسوری ترجیح می‌دهند. با انتخاب کفش‌های پاشنه بلند استایل خود را تکمیل کنید.

کفش پاشنه بلند نوعی از کفش است که همانطور که از نامش پیداست دارای پاشنه بلند است.در این نوع کفش‌ها پاشنه پا بلندتر از یک جفت کفش سنتی است. کفش‌های پاشنه بلند خود ظاهری کشیده و لاغر را ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال این هستید که لباس چرمی خود را با سبکی زیبا جلوه دهید، ممکن است بخواهید لباس خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند ست کنید. فقط یادتان باشد کفش‌های پاشنه بلندی را انتخاب کنید که با لباس چرمی شما همخوانی داشته باشد.

ساعت مچی

یکی دیگر از اکسسوری‌هایی که ممکن است بخواهید با یک لباس چرمی بپوشید ساعت مچی است. قبل از اختراع ساعت‌های مچی، ساعت‌های جیبی وجود داشت. ساعت‌های جیبی نیز همان کار را انجام می‌دهند، اما به جای استفاده روی مچ، داخل جیب حمل می‌شوند. برای داشتن لباسی شیک‌تر، باید از ساعت مچی استفاده کنید.

استفاده از ساعت مچی به لباس شما رنگ می‌بخشد. حتی می‌توانید یک ساعت مچی همرنگ لباس چرمی خود پیدا کنید. برای یک لباس چرمی مشکی می‌توانید یک ساعت مچی با بند مشکی انتخاب کنید. انتخاب یک ساعت مچی همرنگ با لباس چرمی، زیبایی استایل شما را تضمین می‌کنند.

نظرات (0)

نظر خود را ثبت نمایید

نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.
برترین برندها

ارائه دهنده برترین محصولات چرمی.

ارسال به سراسر ایران

امکان خرید و ارسال سفارشات به سراسر ایران

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق دروازه پرداخت شاپرک

خرید ایمن

دارای نماد اعتماد الکترونیک

پشتیبانی آنلاین

امکان مشاوره با پشتیبانان در هنگام ثبت سفارش