با کفش چرم چه شلواری بپوشیم

با کفش چرم چه شلواری بپوشیم

انتخاب شلوار مناسب برای ست کردن با کفش چرم، اصول و نکاتی دارد که در این مقاله از سایت محصولات چرم نیکلاس قصد داریم تا به آن‌ها اشاره کنیم. اغلب زمانی که به فکر این هستیم که با کفش چرم چه شلواری بپوشیم، ذهن به طرف شلوارهای پارچه‌ای می‌رود. اما آیا انتخاب‌های ما فقط به شلوارهای پارچه‌ای محدود می‌شود؟ چه جنس شلوارهایی را می‌توان به کفش چرمی پوشید؟

راهنمای انتخاب شلوار مناسب برای ست کردن با کفش چرم

توجه: در این مقاله منظور ما از کفش چرم، کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی هستند و استفاده از کفش‌های مصنوعی توصیه نمی‌شود.

کفش چرم رسمی

Formal leather shoes

 

کفش‌های چرم رسمی برای موقعیت‌ها و مراسم‌های رسمی بسیار مناسب هستند و بهتر است با لباس‌های رسمی همراه شوند. به طور کلی، شلوارهای زیر با کفش‌های چرم رسمی متناسب است:
شلوارهای پارچه‌ای 
شلوارهای کتان 
انواع شلوارک
شلوارهای پلی استر
شلوارهای ولور
در انتخاب شلوار با کفش‌های چرم رسمی، بهتر است ترجیحاً از شلوارهایی با طراحی کلاسیک و ساده استفاده کرد تا با ظاهر کلاسیک و شیک کفش‌ها همخوانی داشته باشند.

کفش کالج چرم

Leather college shoes

استفاده از لوفرها یا کفش‌های کالج به عنوان یک انتخاب استایلی کلاسیک و شیک بسیار مناسب است. بنابراین، بهتر است لوفرها را با شلوارهای پارچه‌ای راسته و اندکی تنگ پوشید.
از پوشیدن کفش‌های کالج چرم با کت و شلوار و همچنین شلوارهای جین خودداری کنید، زیرا این ترکیب‌ها ممکن است ظاهر شما را بهبود ندهند و هماهنگی کاملی در استایل شما ایجاد نکنند. به جای آن، از شلوارهای کتان راسته نیز می‌توانید استفاده کنید که با لوفرها هماهنگی بیشتری داشته باشد.

نیم بوت چرم

Leather ankle boots

در کل، دو نوع نیم‌بوت چرم وجود دارد: نیم‌ بوت چرم رسمی و نیم‌بوت چرم اسپرت. با این حال، برخی از نیم‌بوت‌های چرم را می‌توان در هر دو استایل رسمی و اسپرت استفاده کرد. به عنوان مثال، نیم‌بوت چرم با رویه‌ای ساده را می‌توان با شلوار پارچه‌ای یا شلوار جین ست کرد. بنابراین، اگر نیم‌بوت حالت اسپرت دارد، می‌توانید آن را با شلوار جین یا شلوار کتان اسپرت هماهنگ کنید و اگر حالت رسمی داشته باشد، می‌توانید آن را با شلوار پارچه‌ای یا شلوار کتان رسمی به کار ببرید.

کفش اسپرت چرم

Leather sports shoes

کفش‌های اسپرت از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. کفش‌های چرم طبیعی از پوست حیواناتی مثل تمساح، مار و... ساخته می‌شوند. با استفاده از کفش‌ اسپرت چرم، می‌توانید با انواع شلوارهای زیر ترکیبات مختلفی را ایجاد کنید:
شلوار جین
شلوار کتان اسپرت
شلوارهای کتانی
شلوارهای اسلش

با کفش چرم چه شلواری بپوشیم؟

اکنون که با انواع شلوارهای مناسب برای کفش‌های چرم طبیعی آشنا شدید، می‌توانید به راحتی این دو را ترکیب کنید و استایل خود را بیان کنید. در وبسایت چرم نیکلاس ، می‌توانید انواع کفش‌های با کیفیت و مستحکم از چرم طبیعی را پیدا کنید. طراحی آن‌ها نیز بسیار شکیل و زیباست.

نظرات (0)

نظر خود را ثبت نمایید

نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.
برترین برندها

ارائه دهنده برترین محصولات چرمی.

ارسال به سراسر ایران

امکان خرید و ارسال سفارشات به سراسر ایران

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق دروازه پرداخت شاپرک

خرید ایمن

دارای نماد اعتماد الکترونیک

پشتیبانی آنلاین

امکان مشاوره با پشتیبانان در هنگام ثبت سفارش