برندهای تولید کننده چرم در دنیا را بشناسید

برندهای تولید کننده چرم در دنیا را بشناسید

 

بازار جهانی کالاهای چرمی در سال 2022 به ارزش 370.5 میلیارد دلار آمریکا رسید. طبق تجزیه و تحلیل صورت گرفته در صنعت مد و پوشاک، تولیدکنندگان پیشرو در بازار کالاهای چرمی برای گسترش سبد محصولات و افزایش فروش خود بر بهبود محصول تمرکز کرده‌اند. در نتیجه، محصولات چرمی را روانه بازار می‌کنند که ساخته شده از چرم گیاهی و قابل بازیافت هستند تا بتوانند مصرف‌کنندگان خود را افزایش دهند و محصولاتی تولید کنند که مقاومت بیشتری در برابر خراش و فرسایش در مقایسه با چرم مصنوعی و طبیعی را ارائه دهند. این کمپانی‌ها همچنین از فناوری‌های پیشرفته، از جمله فرآیندهای برش خودکار، برای تولید این کالاها استفاده می‌کنند تا تنوع گسترده‌ای را ارائه دهند و سفارشی‌سازی را مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان برای افزایش محصولات و فروش خود انجام دهند. جدا از این، شرکت‌های تولید کننده محصولات چرمی همچنین  کالاهای چرم هوشمند مانند کفش‌های چرمی هوشمند را معرفی کردند که با نوعی از حسگرها ادغام شده‌اند و با شمارش تعداد گام‌ها در حساب کردن کالری مصرفی روزانه کمک می‌کنند. این محصولات همچنین راحتی و محافظت بیشتری در هنگام راه رفتن، دویدن و انجام فعالیت های بدنی برای شخص فراهم می کنند. با نگاهی به آینده، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار تا سال 2028 به 505.09 میلیارد دلار برسد. در ادامه از سایت فروشگاه چرم نیکلاس؛ قصد داریم تا شما را با تعدادی از برندهای تولید کننده چرم در دنیا آشنا کنیم.

 

لیست شرکت‌های برتر فعال در صنعت محصولات چرمی در سراسر جهان:

برندهای تولید کننده چرم در دنیا

 

بازار جهانی کالاهای چرمی دارای چندین بازیگر اصلی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ADIDAS AG، American Leather Operations، LLC، CAPRI HOLDINGS LIMITED، HERMÈS INTERNATIONAL، Kering، LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton S.E.، Prada S.p.A.، Puma SE، VIPPestry، Inc و نیز  Woodland که در ادامه به صحبت درباره هرکدام خواهیم پرداخت.

 

ADIDAS AG
شروع فعالیت:
1949
محل شرکت اصلی:
آلمان
سایت اینترنتی:
https://www.adidas-group.com
ADIDAS AG یک شرکت چند ملیتی است که در طراحی، تولید و توزیع کفش‌های ورزشی و غیر رسمی، پوشاک و لوازم جانبی تخصص دارد. آدیداس یک برند پیشرو در صنعت پوشاک ورزشی با فعالیت جهانی قوی و مجموعه متنوعی از محصولات برای مردان، زنان و کودکان است. این شرکت در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می‌کند و بیش از 62000 کارمند در سراسر جهان دارد. به تعهد در برابر مشتریان مصر است و اهداف بلندپروازانه‌ای را برای کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای مسئولیت اجتماعی تعیین کرده است.

 

American Leather Operations 
شروع فعالیت:
1990
محل شرکت اصلی:
ایالات متحده آمریکا
سایت اینترنتی:
https://www.americanleather.com
American Leather Operations، تولید کننده پیشرو مبلمان چرمی با کیفیت بالا با تعهد به تولید کالاهای چرمی برتر با استفاده از فناوری نوآورانه و بهترین مواد است. این شرکت در طراحی و ساخت قطعات مبلمان چرمی سفارشی که توسط صنعتگران ماهر ساخته می شود، تخصص دارد. خط تولید آن شامل مبل و صندلی است. همچنین به دلیل خدمات استثنایی به مشتریان و ضمانت‌های پیشرو در صنعت شناخته شده است.


CAPRI HOLDINGS LIMITED
شروع فعالیت:
1981
محل شرکت اصلی:
نیویورک، ایالات متحده آمریکا
سایت اینترنتی:
https://www.capriholdings.com
CAPRI HOLDINGS LIMITED یک شرکت مد لوکس و جهانی است که دارای برندهایی مانند مایکل کورس، ورساچه و جیمی‌چو است. این شرکت در بیش از 100 کشور با بیش از 18000 کارمند در سراسر جهان فعالیت می‌کند. این کمپانی به دلیل زیبایی در طراحی منحصر به فرد و ساخت با کیفیت بالا مشهور است. این سازمان به مشتریان خود متعهد است و اهداف سازنده‌ای را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود از جمله استفاده از روش‌ها و مواد سازگار با محیط زیست، کاهش ضایعات و کاهش انتشار کربن را دنبال می‌کند.


HERMÈS INTERNATIONAL
شروع فعالیت:

1837
محل شرکت اصلی:
پاریس، فرانسه
سایت اینترنتی:
https://finance.hermes.com
HERMÈS INTERNATIONAL به خاطر کیف‌دستی‌های بیرکین و کلی، روسری‌های ابریشمی، کالاهای چرمی، لباس، عطر و خطوط تولید ساعت معروف است. این شرکت در بیش از 50 کشور در سراسر جهان با بیش از 15000 کارمند فعالیت می‌کند. این شرکت برنده جوایز متعددی برای طراحی‌های نوآورانه و تعهد به مشتری شده است.

کرینگ
شروع فعالیت:
1963
محل شرکت اصلی:
پاریس، فرانسه
سایت اینترنتی:
https://www.kering.com/en
کرینگ یک کمپانی لوکس جهانی است که چندین برند مد مشهور از جمله Gucci، Saint Laurent، Bottega Veneta، Balenciaga، Alexander McQueen را در اختیار دارد. این شرکت با فعالیت در بیش از 50 کشور و بیش از 38000 کارمند در سراسر جهان، حضور جهانی پر رنگی دارد. این کمپانی به دلیل تمرکز بر رضایت مشتری شناخته شده است و اهدافی را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود از جمله کاهش تولید کربن، زباله و مصرف آب تعیین کرده است. این شرکت متعهد است از خلاقیت و استقلال برندهای خود حمایت کند و در عین حال از دسترسی و منابع جهانی خود برای ارتقاء رشد و موفقیت آنها استفاده کند.

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton S.E
شروع فعالیت:
1987
محل شرکت اصلی:
پاریس، فرانسه
سایت اینترنتی:
https://www.lvmh.com
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton S.E از ادغام Moët Hennessy و Louis Vuitton تشکیل شد و از آن زمان به بزرگترین کمپانی لوکس جهان با بیش از 75 برند معتبر از جمله لویی ویتون، دیور، فندی، بولگاری و جیونشی تبدیل شد. محصولات آن در سراسر جهان به کالاهای چرمی، عطر و لوازم آرایشی، ساعت و جواهرات تقسیم می‌شوند. 

Prada S.p.A
شروع فعالیت:
1913
محل شرکت اصلی:
میلان ایتالیا
سایت اینترنتی:
https://www.pradagroup.com
پرادا S.p.A در طراحی و تولید کالاهای چرمی درجه یک؛ از جمله کیف دستی، کیف پول، کفش و لوازم جانبی تخصص دارد. این شرکت به دلیل طراحی‌های مینیمالیستی، کیفیت بالا و استفاده نوآورانه از مواد، از جمله چرم سافیانو، شناخته شده است. اجناس چرمی آن توسط صنعتگران ماهر  و دست‌ساز ساخته شده است و فرآیند تولید آن ترکیبی از هنر سنتی با فناوری مدرن است. ابتکارات مختلفی را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود اجرا کرده است؛ از جمله تامین منابع و مواد، کاهش ضایعات و ترویج شیوه‌های دوستدار محیط زیست.

Puma SE
شروع فعالیت:
1948
محل شرکت اصلی:
هرتزوگناوراخ، آلمان
سایت اینترنتی:
https://about.puma.com
پوما اس ای یک شرکت چند ملیتی است که کفش، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی و غیر رسمی را طراحی و تولید می‌کند. این شرکت در بیش از 120 کشور با بیش از 14000 کارمند در سراسر جهان فعالیت می‌کند. خط تولید آن شامل کفش، پوشاک و لوازم جانبی برای ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال، دو و گلف می‌باشد. این کشور اهداف مهمی را برای کاهش ردپای کربن و اثرات زیست محیطی خود تعیین کرده است.

Tapestry, Inc
شروع فعالیت:
1941
محل شرکت اصلی:
نیویورک، ایالات متحده آمریکا
سایت اینترنتی:
https://www.tapestry.com
Tapestry, Inc متخصص در طراحی و ساخت کالاهای چرمی و لوازم جانبی چرمی است. این شرکت مادر چندین برند معروف از جمله Coach، Kate Spade New York و Stuart Weitzman است. کالاهای چرمی آن از جمله کیف دستی، کیف پول و کفش، از مواد باکیفیت ساخته شده و دارای طرح‌های شیک هستند. این شرکت در جشنواره‌های مختلف اجتماعی، از جمله حمایت از تنوع کالا، توانمندسازی زنان و ارتقای فرصت‌های تحصیلی و شغلی مشارکت کرده است.

VIP Industries Ltd
شروع فعالیت:
1971
محل شرکت اصلی:
بمبئی
سایت اینترنتی:
https://vipindustries.co.in
VIP Industries Ltd طیف وسیعی از چمدان‌ها، کیف دوشی، کوله پشتی و سایر لوازم جانبی سفر را با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طرح‌های نوآورانه تولید می‌کند. محصولات آن با نام برندهای معروف مختلفی از جمله VIP، Carlton، Skybags، Aristocrat و Alfa و غیره به فروش می رسند. 

Woodland در سراسر جهان
شروع فعالیت:
1992
محل شرکت اصلی:
دهلی نو، هند
سایت اینترنتی:
https://www.woodlandworldwide.com
Woodland Worldwide یک شرکت پوشاک و لوازم سفر هندی است که محصولاتش در بیش از 6000 فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان به فروش می‌رسند. این شرکت در طراحی و تولید پوشاک و لباس‌های سفر با کیفیت بالا از جمله چکمه‌های پیاده‌روی، ژاکت، کوله پشتی و لوازم جانبی تخصص دارد. محصولات این شرکت از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای طرح‌های مختلفی هستند. 

 

کیف مردانه تولید شده از چرم


نتیجه گیری
در این مقاله از سایت محصولات چرم نیکلاس سعی کردیم تا درباره تعدادی از کمپانی‌های معروف در صنعت چرم سخن بگوییم. برای خرید محصولات چرم اعم از کفش اداری زنانه، نیم بوت چرم زنانه و محصولات دیگر، از سایت نیکلاس دیدن نمایید.

نظرات (0)

نظر خود را ثبت نمایید

نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.
برترین برندها

ارائه دهنده برترین محصولات چرمی.

ارسال به سراسر ایران

امکان خرید و ارسال سفارشات به سراسر ایران

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق دروازه پرداخت شاپرک

خرید ایمن

دارای نماد اعتماد الکترونیک

پشتیبانی آنلاین

امکان مشاوره با پشتیبانان در هنگام ثبت سفارش