روش کوتاه کردن کمربند چرمی

روش کوتاه کردن کمربند چرمی

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که کمربندتان بلند بوده و نیاز به کوتاه کردن داشته باشد، معمولا در برخی از فروشگاه‌های چرم تعمیرات چرم نیز انجام می‌شود در این مقاله نحوه کوتاه کردن کمربند توسط خودتان را آماده کرده‌ایم.

روش کوتاه کردن کمربند چرمی

1) با برداشتن سگک و برش کمربند چرم به طول مورد نیاز و سپس برگرداندن سگک.

قسمت سگک کمربند را باز کنید و پس از برش به اندازه دلخواه دوباره آن را وصل کنید تا کمربند کوتاه شود.

2) با افزودن چند سوراخ بدون بریدن تسمه.

برخی از کمربندها سوراخ بیشتری ندارند، بنابراین از ابزار خود برای اضافه کردن سوراخ‌های جدید استفاده کنید. این زمانی مفید است که هیچ سوراخ قابل تنظیمی وجود نداشته باشد و طول تسمه بیشتری بخواهید.

چگونه یک کمربند را بدون برش کوتاه کنید

1. کمربند خود را ببندید. ابتدا کمربندی را که می‌خواهید کوتاه کنید دور کمر خود ببندید. این کار به اندازه گیری‌های دقیق شما کمک می‌کند.

2. طول کمربند جدید خود را علامت بزنید، در مرحله بعد، از یک متر برای مشخص کردن طول کمربندتان در یک سر سگک استفاده کنید. پس از علامت گذاری، کمربند را بردارید.

3. حلقه‌های کمربند را خارج کنید، این مرحله فقط در صورتی ضروری است که کمربند شما دارای حلقه‌های کمربند باشد که باید سگک را از آن عبور دهید. انجام این مرحله ضروری نیست و می‌توانید به قسمت بعدی بروید.

یک انبردست بردارید و دو شاخک حلقه را در دو طرف حلقه تسمه مورد نظر بگیرید. کمی بچرخانید تا زمانی که احساس کنید در دستتان از هم جدا می‌شوند. این کار را برای سایر حلقه‌های کمربند در مسیر سگک خود تکرار کنید.

4. سگک کمربند را بردارید، از انبردست برای گرفتن سگک استفاده کنید، مشابه روشی که حلقه‌های کمربند را در مرحله 3 برداشتید. کمی بچرخانید تا آن‌قدر شل شوند که با دستانتان جدا شوند.

5. سوراخ‌های کمربند جدید را سوراخ کنید، سگک کمربند خود را بردارید و از انبردست برای گرفتن آن در لبه ها استفاده کنید و قسمت صاف آن را رو به پایین نگه دارید. یک سر کمربند را از پشت به جلو از داخل سگک وارد کنید تا دو طرف صاف با هم تماس داشته باشند.

یکی از نشانه‌های خود را با یک شاخک ردیف کنید، مطمئن شوید که هر دو طرف مقدار مساوی کمربند از سگک کشیده شده باشند. از یک پانچ چرمی برای وارد کردن سوراخ در این نقطه استفاده کنید.

کمربند چرم مردانه

با علامت دیگری در انتهای آن تکرار کنید. این انتهای سگک را بردارید و از طرف دیگر این کار را مانند بالا انجام دهید.

6. سگک کمربند را دوباره وصل کنید، یک انتهای کمربند را از داخل سگک عبور دهید (مشابه مرحله 5)، مطمئن شوید که مقادیر مساوی در هر دو طرف وجود دارد و در همان جهتی است که زمانی که آن را جدا کردید. سوراخ ها را مانند قبل وارد کنید، اما این بار از انبردست استفاده کنید تا آن‌ها را از طریق شاخک، تسمه و سگک وارد کنید.

7. آخرین تنظیمات را انجام دهید، ممکن است لازم باشد پس از اینکه کمربند را سفت کردید، تنظیمات کوچکی انجام دهید. دوباره از انبردست استفاده کنید تا شاخک ها را از هم جدا کنید تا شل بودن آن برطرف شود. سپس، سگک کمربند خود را از سوراخ جدید خود وارد کنید تا تنظیمات بیشتری انجام دهید تا محصول نهایی یکنواخت و صاف شود.

ایجاد سوراخ جدید بر روی کمربند مراحل زیر را برای کوتاه کردن کمربند خود دنبال کنید:

  1. کمربند خود را ببندید، کمربند خود را ببندید و آن را سفت کنید تا احساس راحتی کنید. مطمئن شوید که کمربند روی شما راحت است. سوراخ جدید روی کمربند را با انگشت خود علامت بزنید
  2. حفره‌های جدید را روی نقاط مشخص شده ایجاد کنید، از یک پانچ چرمی برای ایجاد سوراخ‌های جدید روی کمربند خود روی علامتی که در مرحله 1 ایجاد کردید، استفاده کنید. مطمئن شوید که سوراخ‌های شما یکنواخت هستند و خیلی بزرگ نیستند.

خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی توسط متخصص

بردن کمربند چرمی خود به مکانی مشخص برای کوتاه کردن است. در ابتدا، خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی فقط به طور محدود در فروشگاه‌های خاصی در سراسر کشور در دسترس بود، اما اکنون مکان‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید کمربند چرمی خود را برای کوتاه کردن به آن‌جا ببرید.

مزایای خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی

1. راحتی

استفاده از خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی راحت‌تر از یافتن ابزار برای کوتاه کردن کمربندتان است، زیرا می‌توانید همه این کارها را در یک توقف در مکانی مشخص که تجهیزات مورد نیاز را دارد انجام دهید.

2. زمان کارآمد

این فرآیند کوتاه کردن کمربند زمان بسیار کمتری نسبت به تنظیم مجدد کمربند توسط خودتان طول می‌کشد. ممکن است برای شما کارآمد باشد که کمربند چرمی خود را به جای اینکه خودتان آن را کوتاه کنید، به مکان مشخصی بیاورید.

3. کیفیت

وقتی کمربندهای چرمی خود را برای کوتاه کردن به دست متخصص این‌کار می‌سپارید، نمی‌توان گفت که چقدر خوب ظاهر می‌شوند، زیرا ممکن است بسیاری از مردم ندانند چگونه این کار را به درستی انجام دهند.

4. کمربند شما آسیب نمی‌بیند

اگر کمربندهای خود را کوتاه کنید، این احتمال وجود دارد که آسیب ببینند زیرا تضمین نمی‌شود که را انجام دهد. وقتی کمربند را در یک مکان مشخص کوتاه می‌کنید، کارمندان باتجربه‌ای در آن‌جا کار می‌کنند و می‌دانند چگونه کمربندهای چرمی را به درستی کار کنند.

نتیجه

کوتاه کردن کمربند یک راه سریع و آسان برای اطمینان از اینکه کمربند شما به راحتی درجای مناسب قرار می‌گیرد است. راه‌های زیادی برای کوتاه کردن کمربند وجود دارد، اما روش‌هایی که در این مقاله توضیح داده شده سریع‌ترین و ساده‌ترین است.

مطمئن شوید که مراحل را به دقت دنبال خواهید کرد تا در این فرآیند به کمربند خود آسیب نرسانید. به خاطر داشته باشید که به تعداد سوراخ‌های کمربند خود توجه داشته باشید تا کوتاه شدن آن آسان‌تر باشد.

نظرات (0)

نظر خود را ثبت نمایید

نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید در سایت به نمایش در خواهد آمد.
برترین برندها

ارائه دهنده برترین محصولات چرمی.

ارسال به سراسر ایران

امکان خرید و ارسال سفارشات به سراسر ایران

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق دروازه پرداخت شاپرک

خرید ایمن

دارای نماد اعتماد الکترونیک

پشتیبانی آنلاین

امکان مشاوره با پشتیبانان در هنگام ثبت سفارش